I know I said I'm sorry but that's not what I meant to say

Låten rubriken kommer från -



Har extremt tråkigt och tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder jag tagit nu under det dryga året i RL.
Alla bilder är tagna med mina rismobiler, så klaga inte på kvaliteten! :]

Klassmiddag på Tatung. Malin käkar skrov med mjölk.. Illa!


Tatung. Hannah, Malin, William & Moa.


Tatung. Elin, Elias & Maja.


Efterätten igår.


Majas nya läppstift, med smak av choklad!


Gigantisk gryta med gigantisk slev, cartoon style!


En efterrätt från evigheter sedan.


Förrätt, soppa & toast.


Ännu en efterrätt... Extremt söt och sliskig var den.


Vad jag gjorde på praktiken, putsa fläskfilé x 1000.


Lövlekar, hehe...


Efter många om och men, flertal utbrott m.m fick Moa och jag tillslut fram 3 smörgåstårtor!


Proppfullt gym!


Linjefest!


Linjefest!


Isak gillar vattenpipan!


Paj: Hold up, we got a badass over here.
Robin ser bara rädd ut, vad hände egentligen..?



Linjefest!


Hela klassen gick på Max och köpte lyxshake.


Paj och Alec styckar gris.


Någon ligger på golvet på väg till Bygdsiljum... Konstig brud ;)


Gjorde typ mitt liv! Undra hur det går ;)


Bilderna är inte i någon speciell ordning eller så men vad gör det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannakhajeh

با بالهای خودت پرواز کن

RSS 2.0