I think bad thoughts

heluu.
Har inte skrivit sedan i onsdags,

I torsdags lekte teknik 2orna med oss på nordanå under förmiddagen... Inte direkt det roligaste, hade gillat det bättre ifall det hade varit en annan dag, jag menar på torsdagar har vi matlagning hela dagarna.. Hade varit bättre om det hade varit under en dag då vi hade vanliga tråkiga lektioner på skolan, men men.
Efter det for vi iaf på Skeria, lagade och åt spagetti och tomatsås till lunch och sen bakade vi småfrallor som vi åt till mellanmål tillsammans med något som jag inte minns vad.
Missade kvart i 4a bussen med typ en minut!!! Damp, som tur var hittade jag Anette på stan och tog kvart över 4an med henne och Amanda!
På kvällen hade jag äckligt ont i huvudet och orkade därför inte vistas framför datorn, därav inget blogginlägg.

På fredagmorgon hade jag fortfarande ont i huvudet, sjukanmälde mig & skickade iväg ett sms till läraren att jag kanske skulle dyka upp senare. Vaknade vid 10 och huvudvärken hade släppt, gjorde mig i ordning och tog 10.45 bussen in till stan, orkade inte vänta på a-torp bussen och gick istället till skeria, funka det också :)!
När jag kom fram satt alla i matsalen och hade väl alla nästan just ätit färdigt, men så ville dem efterrätt också, haha.
Alla hade redovisning på Näringslära utom jag, Malin, Emelie och Elias.. Jag klagar inte! 
Det blir nästa fredag istället, men eftersom jag och Malin inte gjort något blir det bättre!
Sedan mellanmål och när vi var färdiga med diskningen gick jag och Elin direkt till bussen eftersom vi inte skulle hinna med kvart i 4an annars.
Väl hemma blev det snabbstädning osv för Hällbergs komme nämnligen och åt suris.
Vid 8 någon gång åkte Elin hem för hon skulle ha främmande, medan Ola och Carola stanna. Vi spelade MIG, vilket jag förlorade, as usual! Helt sjukt, jag kan ungefär 1 av 10 frågor, men får aldrig dom jag kan.. meu.
Hade ett poäng iaf, vilket är mer än förra gången ;).
Sedan spela vi 31 och Carola vann, IGEN!
Efter dom for hem vid 11/halv 12 hade jag heller ingen ork till att skriva, hehe...

Lördag... ja ni, var helt död och vaknade vid 13, gick och väntade på middagen hela dagen, vid 4 fick jag då veta att det blir sen middag för mamma och Valter skulle sitta fastklistrade i soffan. Vid halv 7 fick vi äntligen i oss lite mat, sedan däckade jag igen vid 8... Har ingen som helst förklaring till varför jag sovit så förbannat i helgen, men så är det!

I morse vaknade jag iaf kl 8 och har inte gjort speciellt mycket sedan dess, annat än diskuterat min framtida tatuering!

Är det inte någon som har något förslag på någon fin text man kan skriva? Spelar ingen roll ifall ni har en på svenska eller engleska, den kommer vara på persiska i slutändan ändå :)


Har dessutom tappat min piercing... har just nu ett av mammas örhängen vars pärlan trillat av och bara plattan sitter på pinnen, den är gigantisk, inte okej alltså! Får köpa ny imorgon om jag hinner :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannakhajeh

با بالهای خودت پرواز کن

RSS 2.0