> Insert awesome title here <

Hallå gott folk.
Sitter nu hos Linnea på Teg och väntar på bättre tider...
Nyårs blev kaos, kom till Umeå 15.10, väntade på Azze till halv 4, då gick vi på någon pizzeria och käkade, blev hamburgare! Sedan kom Linnea och mötte mig in i stan, så åkte vi hem till henne, gjorde oss klara osv. Vid hlav 8 tror jag, åkte vi in till stan igen till Lina, där Azze var.
Väl där lyssna vi på musik och drack lite, sedan 11 gick jag och Linnea in till stan igen, väntade på Lina och Azze, men dom svara aldrig.

Vid 12 slaget stod vi på torget och kolla på raketerna, efter en stund gick vi på max, dock hade dem kassorna avstängda mellan 23.55 och 00.10, Linnea vart iaf den första som köpte en hamburgare på max 2012, och jag den andra... haha!

Var en massa jävla folk där sedan och det vart kaos, blev armbågad i käken av någon snubbe som stod och bråkade med någon annan...
Halv 2 tog vi iaf en buss från stan tillbaka till Linnea, fortfarande utan Azze.
Igår hände inte mycket, mådde bajs och ville bara sova, hehe... Vid 5 gick vi på Charlies för att jag krävde pizza till middag.. illa!
Azze komme inte igår heller och lär inte komma idag heller, who cares.

Ska ta bussen in till stan nu kl 12, för att först gå till banken, ta ut pengar och växla lite till pund, hehe
Sedan kommer Sofia vid 1 någon gång, så ska vi ta reda på vart flygbussen går ifrån, äta något sedan åka till flygplatsen kl 14 och ta flyget till Göteborg kl 15.

Vet inte när jag bloggar igen, kanske på fredag/lördag eller tidigare, beroende på om pappa har någon granne med internet som jag kan sno, hehe :)
Får även se då om Linnea lagt upp eller åtminstone laddat över bilder från nyår till datorn, så kommer det kanske ett par, annars har jag någon egobild på min kamera som dog innan vi ens satt oss på bussen in till stan i lördags...

Ha de bra!



^ HAHAHAHHAHA Gott nytt på er ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannakhajeh

با بالهای خودت پرواز کن

RSS 2.0