I was born with a dick in my brain, yeah fucked in the head.

Long time no see.
Har inte haft världens lust att skriva eftersom ingen kommenterar, även fast folk läser..
ANYWAY- Minns inte mycket från i veckan, eller ja, inte smådetaljer iaf.

Måndag
Skola till 14.15, sedan halv 3 for jag på "sluta röka möte" hehe 

Tisdag
Skeria på förmiddagen, skolan på eftermiddagen.

Onsdag
Vanlig skoldag med vanliga lektioner, inget speciellt.

Torsdag
Tog vanliga bussen och åkte med hela vägen till kaplan, kändes otroligt konstigt, haha.
Var framme 8.20, gick på kvantum och köpte dricka eftersom jag hade glömt att vi skulle ha med oss det.. Sedan gick jag till landskyrkan och väntade med dem som hade kommit till klockan vart 9.
Någon svampexpert babblade på i en timma om inget vettigt och inget intressant, vi vart inte nå smartare och sedan fick vi gå ut i regnet och plocka svamp i en timma...
INTE KUL, kan jag lova!
Sedan fika vi och tog en buss till stan och annan till campus....
You may think att vi är lata, men inte så kul att gå i spöregn, utan paraply och med tunga trunkar från kaplan till skeria....
Sedan rensa och hacka vi iaf svampen och koka upp dem, städa lite och så fick vi sluta tidigare.

Fredag/Igår
Först på BUP 8.15, ska få en extra tablett att ta vid 3tiden på dagarna så jag håller mig vaken längre än kl 7-8 på kvällarna.
Mamma mig på skeria där jag fick göra Kok-prov.. tror det gick sådär, kunde kanske häften =]
Efter det hade vi redovisningar och jobba även klart om kolhydrater på urkraft, vilket vi kommer ha prov om på fredag kommer även ha serveringsprov på torsdag.
Efter det fick vi en grönsak var som vi skulle göra utställning av, haha. Vi skulle skriva namn, hur man förvarar den, vilken grupp den tillhör och ett recept.
När vi och alla A:are kollat och smakat på allt gick vi till stadskyrkan eller ja, bredvid, eftersom vi ska dit på tisdag 12-30 sen fick vi sluta, vilket var tidigare, kl 3 kanske.

Jag, Maja, Emelie, Hannah och Elias gick tillbaka till skeria där Elin redan var, och duschade/gjorde oss i ordning.
Elin och Emelie gick in till stan tidigare medan vi andra stannade, vid halv 6 ungefär började även vi andra förflytta oss in mot stan.
Klassen hade nämnligen bestämt sig för att gå och äta på Tatung, väldigt trevligt!

Idag
Gjorde inte speciellt mycket från början, tog en dusch vid 5-halv6, efter det gick jag och Sofia på ica, köpte godis för första gången på år och dagar. Sedan till grillen och köpte middag.
Vi delade på en kebabpasta och satan så jävla mätt man blev!
Hur i hela friden är det egentligen meningen att man ska orka äta allt det dära själv?!


Vill ha sommar igen, är grymt less på regn och kyla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannakhajeh

با بالهای خودت پرواز کن

RSS 2.0