Life is already fading

1. Fullständigt namn? -
2. Exakt ålder? -
3. Vart bor du? -
4. Bor tillsammans med? -
5. Husdjur? -
6. Färg på ditt hus? -
7. När är du född? -
8. Klass? -
9. Vilket år tar du studenten? -
10. Något jobb? -
11. När ska du sova ikväll? -
13. Duschat idag? -
14. Kramat någon idag? -
15. Pussat någon idag? -
16. Vad har du ätit? -
17. Dagens klädsel? -
19. Dagens sötnos? -
20. Dagens roligaste? -
21. Har du många vänner? -
22. Hur många har du kysst? -
23. Vem kramade du senast? -
24. Hur många vill du ha sex med? -
25. Hur många har varit otrogna med dig? -
27. Har du pojk-/flickvän? -
28. Vem pratade du med i telefon senast? -
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? -
FAVORIT:
31. Film? -
32. Låt? -
33. Mat? -
34. Dryck? -
37. Stad? -
38. Land? -
39. Ämne i skolan?
40. År? -
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? -
42. Personen du kysste? -
43. Gången du spydde? -
44. Gången du grät? -
45. Pizzan du åt? -
46. Gången du var i göteborg? -
47. Gången du var i stockholm? -
48. Gången du var full? -
49. Gången du var hög? -
50. Personen som såg dig gråta? -
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -
52. Hund eller katt? -
53. Ut och festa eller hemma och mysa? -
54. Tv-spel eller datorspel? -
55. Singel eller upptagen? -
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? -
58. Ragga eller bli uppraggad? -
59. Big brother eller paradise hotel? -
60. Svart hår eller blont? -
61. Blåa ögon eller bruna? -
62. Choklad eller lakrits? -
63. Göteborg eller stockholm? -
64. Högerhänt eller vänsterhänt? -
65. Coca cola eller fanta? -
66. Pizza eller kebab? -
67. Randigt eller prickigt? -
68. Älska eller älskas? -
69. Leva eller dö? -
ANTAL:
70. Personer du älskar? -
71. Personer du hatar? -
72. Personer som sagt jag älskar dig? -
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -
74. Glassar du ätit på en dag? -
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? -
76. Gånger du haft minnesluckor? -
77. Piercingar har du? -
78. Personer du saknar just nu? -
79. Gånger ditt hjärta brustit? -
VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
81. Ska du träffa imorgon? -
82. Sjöng du senast för? -
83. Hade du senast en msnkonversation med? -
84. Spelade du tv-spel med senast? -
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? -
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -
87. Förtjänar att dö? -
89. Vill du sova brevid inatt? -
VAD:
90. Gör dig glad? -
91. Gör dig ledsen? -
92. Vad vill du helst göra nu? -
93. Önskar du att du slapp göra? -
94. Vill du ha nu? -
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -
96. Längtar du till? -
97. Tycker du om dina betyg? -
98. Ångrar du i ditt liv? -
99. Är det bästa som har hänt dig?99 saker -
99 saker om mig!

1. Fullständigt namn? - Niki Hanna Khajeh
2. Exakt ålder? -  6517 dagar ;)
3. Vart bor du? - Kåge
4. Bor tillsammans med? - Mamma, Valter... borde jag räkna Sofia?
5. Husdjur? - 2 katter och en hund
6. Färg på ditt hus? - Gul
7. När är du född? - 93.11.14
8. Klass? - RL1b
9. Vilket år tar du studenten? - 2014
10. Något jobb? - Näe
11. När ska du sova ikväll? - Vet inte, 10 kanske
13. Duschat idag? - Nej,
14. Kramat någon idag? - Nej
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit? - Frukost
17. Dagens klädsel? - Mjukisbyxor och munkjacka
19. Dagens sötnos? - Ingen än iaf
20. Dagens roligaste? - Ingen ännu
21. Har du många vänner? - Klarar mig väl
22. Hur många har du kysst? - Jadu, säg det
23. Vem kramade du senast? - uh... haha vet inte
24. Hur många vill du ha sex med? - wtf är det för fråga? haha inte vet jag
25. Hur många har varit otrogna med dig? - No one, i hope
27. Har du pojk-/flickvän? - Näe
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma tydligen
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Ahmed - Tja, är du i kg?
FAVORIT:
31. Film? - men... jag vet inte
32. Låt? - Olika för var dag
33. Mat? - Vet inte riktigt, ändras lite ibland
34. Dryck? - Apelsin MER
37. Stad? - Har ingen speciell
38. Land? - Har bara vart i sverige...
39. Ämne i skolan? - Matlagning eller matte...
40. År? - 2009-2010 tror jag faktiskt
SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Uh, försökte tänka om jag hade ringt med Madde eller Azze sist
42. Personen du kysste? - DEDU
43. Gången du spydde? - Nån vecka sen tror jag
44. Gången du grät? - Efter operationen tror jag, kanske?
45. Pizzan du åt? - Nån Valter gav mig
46. Gången du var i göteborg? - Januari
47. Gången du var i stockholm? - Augusti tror jag, om det räknas? Annars förra året i mars
48. Gången du var full? - säg de, nå månader sen
49. Gången du var hög? - efter jag opererat mig om de räknas? haha
50. Personen som såg dig gråta? - ja antingen nån sjuksköterska eller mamma
ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på
54. Tv-spel eller datorspel? - tv
55. Singel eller upptagen? - singel
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - vet inte vad något av det är
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli
59. Big brother eller paradise hotel? - big brother
60. Svart hår eller blont? - ... Brunt?
61. Blåa ögon eller bruna? - har bruna, ja
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Vet inte
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Helst inget men isf fanta
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - uh, vilket som?
68. Älska eller älskas? - Båda?
69. Leva eller dö? - Leva
ANTAL:
70. Personer du älskar? - några
71. Personer du hatar? - några
72. Personer som sagt jag älskar dig? - vet inte? några i guess
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1
74. Glassar du ätit på en dag? - Ingen aning, två kanske
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - var på... en?
76. Gånger du haft minnesluckor? - Vet inte
77. Piercingar har du? - 4 om öronen räknas
78. Personer du saknar just nu? - Ett par styckna
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Ja du, vet inte
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - ehh, ingen speciell?
81. Ska du träffa imorgon? - Hela klassen, annat folk på skolan, säkert nån på bussen och i stan och.. ja många.
82. Sjöng du senast för? - haha ja säg det, ingen aning, mamma säkert
83. Hade du senast en msnkonversation med? - uh... Azze tror jag
84. Spelade du tv-spel med senast? - Valter
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Romantisk?! Uh ingen
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Vet inte, haha!
87. Förtjänar att dö? - Ingen jag känner
89. Vill du sova brevid inatt? - uh, ingen tror jag
VAD:
90. Gör dig glad? - Massor
91. Gör dig ledsen? - Finns säkert något, inget jag kommer på nu
92. Vad vill du helst göra nu? - Något riktigt jävla kul!
93. Önskar du att du slapp göra? - Städa, tvätta osv
94. Vill du ha nu? - en häst!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Kom på nå asbra för nå dagar sen men har glömt :(
96. Längtar du till? - Då jag gått ut skolan och kan resa utomlands
97. Tycker du om dina betyg? - har ingen aning om vad jag har ännu
98. Ångrar du i ditt liv? - Finns en hel del grejer, faktiskt
99. Är det bästa som har hänt dig? - hm.. vet inte riktigt, säkert massa saker


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannakhajeh

با بالهای خودت پرواز کن

RSS 2.0