Pardon me for my lack of excitement but I'm not entirely thrilled

Hallå där!
Hoppas alla haft en alldeles utomordentlig jul!
Idag tog jag 11.45 bussen in till stan för att gå på stan nu när det är rea.
Blev massa strul med Inas buss men vid 13 kom även hon och joinade mig.

Laddade över bilder på det jag inhandlat idag, sedan tänkte jag vara världens bästa bloggare och tog även bilder på det jag fått i julklapp, men plötsligt så "känner datorn inte igen maskinvaran."


Väska 499:- Åhlens


Topp 99:- Åhlens

Blev även ett linne från Gina Tricot, vanligt svart bara för 99:-
Får se om datorn ändrar sin åsikt om kameran och låter mig ladda över bilderna, isf kommer de senare!

Ha ett fortsatt trevligt lov!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannakhajeh

با بالهای خودت پرواز کن

RSS 2.0