Vas appenin boyz n gurlz

Har väldigt tråkigt för tillfället...
Borde egentligen städa men har inte orken så jag tänkte tvätta istället men våran kära tvättmaskin fungerar inte!
Eller... funkar gör den, men allt vatten hamnar på golvet istället för i avloppen, awesome huh?

Idag kommer Sofia hem, hon åker med mamma vid halv 4, då gissar jag att alla ska börja städa, tacos till middag och efter det blir det väl mer städning och så ska vi klä granen.

Julafton imorgon... har inga som helst julkänslor, vet inte riktigt varför, kanske för att vi bara kommer vara hemma Sofia, Valter mamma och jag? Inte alls som jul ska vara! Antingen i övik med alla eller hos mormor... Vi har inte ens julpyntat!!

ELLER så är det för att jag ser fram emot allt som kommer efter så mycket?

På måndag ska jag kanske inte till stan med Elin & Amanda och se om man hittar något kul, sen nyår i Umeå med Azze. Den 2a åker jag och Sofia med flyg ner till Göteborg och sedan tåg till pappa i Trollhättan. Den 6e åker hon tåg hem medan jag åker till stockholm, där jag ganska sent på kvällen kommer träffa Madde och så tar vi oss tillsammans till Arlanda för att ta flyget till LONDON tidigt på morgonen den 7e.

Kan inte fatta att det bara är 2 veckor imorgon, så som vi väntat och väntat i månader, finally!

Har varit rikigt jävla kass uppdatering väldigt länge nu, men det blir det nog ändring på nu när det händer så pass mycket! :)


Riktigt jävla gammal bild på jag och Madde från sommaren 08!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannakhajeh

با بالهای خودت پرواز کن

RSS 2.0