You're Amazayn

GODKVÄLL gott folk.
Är helt emo ikväll men det tar vi lite senare varför, heheh.

Söndag-
Minns inte vad jag gjorde...

Måndag-

Kom till skolan, fick veta att vi inte hade någon lärare så vi fick sluta, hur awesome?!
Åkte hem med 10 bussen och for sedan med mamma till mormor och gjorde köttsoppa och äppelkaka, eller äppelpaj, vad än du vill kalla det..

Tisdag-

Serveringsprov, hade alla rätt, dendu!
Sedan kolla vi på dokumentär om praktikanter på ett hotell.
Efter lunch gick vi på MAX och köpte lyxshake, för att sedan gå och ha Må bra-dag.

Onsdag-
Hade äckligt ont i huvudet och låg bara och dog hela natten odh dagen.

Torsdag-

Gjorde fransk omelett, med räk och dill stuvning som fyllning plus gratinerad brocoli och saftkräm med glass till efterrätt, funka det också ska du se!

Fredag-
Hade prov direkt på morgonen, om mikroorganismer, smittkällor och smittvägar.
Sedan vart vi indelade i grupper och skulle komma på ett salladsrecept, våran fick ett väldigt fint namn, nämnligen "Sallad a la William."

Varför är jag då lite halvemo?
Jo, det är så att One Direction kommer till stockholm på söndag, och jag får inte åka!
Vad ska det vara nödvändig för att stockholm är så jävla långt bort?!
Madde ska iaf dit utan mig, men får sällskap av Erica och Sarah...
JAG VILL Å

DÄREMOT så åker jag till England i Januari ifall biljetterna fortfarande finns kvar den 23 oktober och gör dem inte det så är ni välkomna att närvara vid min begravning.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannakhajeh

با بالهای خودت پرواز کن

RSS 2.0