Shot me outta the sky

HALLÅ!
När vi först landade på Heathrow i lördags var vi lite förvirrade, hehe!
Som tur var hittade vi världens gulligaste gubbe som hjälpte oss hitta en svensk som höll på med biljettgrejer för tåg och buss. När vi sedan skulle ta tåget till Paddington fick vi första klass biljetter av den första snubben, helt från ingenstans!

Från paddington tog vi sedan ett annat tåg till Hammersmith, där vi bodde.
Allt vi gjorde var att gå runt och shoppa varje dag, haha! Åkte in till centrala london (paddington) men hittade inget intressant... vi vågade heller inte gå för långt eftersom vi var rädd att tappa bort oss, men vad gör det, vi hade förbannat kul ändå!

På tisdagen var konserten och FYFAN VAD BRA DE VAR, helt sjukt. Kan lova att det är INTE sista gången vi åkte till London och absolut inte sista gången vi såg One Direction!

När vi kom in på HMV var vi överlyckliga, vi hittade våra platser på tredje raden framifrån och kunde inte vara gladare. Så gick vi fram och pratade med 2 tjejer från Norge, när vi kom tillbaka satt någon på våra platser. Visade sig att vi hade samma platser...
Vi fick hjälp av en vakt och det visade sig att vi var tvugna att köpa nya biljetter, inte så farligt £28 och så ska vi få tillbaka pengarna för de förra biljetterna. Vi hamnade då 3 rader längre bak. Sedan visade det sig att platserna bredvid där vi skulle ha suttit var lediga, så vi satt där istället!

Bildbomb! (Observera att jag tagit bilderna med min risiga bajstelefon)

First class ticket ;)

The picture speaks for itself

Garageingången till hotellet, haha!

Svingod fanta!, haha

Alla igen, heh

Harryy

Niall

Niall och hans gitarr, hah!

Älskar Louis hållning, HAHA

Niall och Louis

Harry

Som ni märker orkade jag inte skriva vem som var med på varenda bild där mitt i någonstans, men ni som är intresserade vet väl och annars så lär ni er väl från de tidigare.
Min telefon dog dock där mitt i konserten någonstans, och jag orkar inte lägga upp någon video, de är nog ganska så dåliga för den delen..
Kommer KANSKE mer bilder senare, om jag snor ett par utav Madde :)

Fina citat och 'historier' av mig och Madde;

Varför ligger dina kläder på golvet?
LUKTA INTE PÅ DOM!

Madde skrev sms "You're young you're free, why dont you sleep with me?"
Så visar det sig att mottagaren inte hört låten, awkward!

............ Vadå tre?
Ah men asså, de är olika kameror!

En man i en resturang vi åt på som vi blev 'kompis' med bad oss komma och säga hejdå innan vi åkte, dock hade han inte hunnit börja ännu så vi bad hans bror hälsa honom åt oss, så kommer någon random och går förbi ba "McDonalds is that way!"

One Directions musikvideo för One Thing kom ut igår också, HAHAHA Harry Styles, you are fucking hilarious!

Live Love Believe

God kväll!
Sitter på golvet hos Madeleine i Skoghall, hon har nämnligen tjatat till sig att få förstöra min fina krullar med en plattång!
Hon jämför för tillfället mitt hår med en porslinsdocka, ifall ni ville veta!

Nu snart om ett tag ska vi göra en spotifylista tillsammans som vi ska lyssna på i bilden.
Vid midnatt rullar vi iväg mot Stockholm med Per som chaufför.

-------

Nu typ 4 timmar senare kom jag ihåg att jag höll på att skriva ett inlägg...
Madde har plattat mitt hår färdig, obviously, och även attakerat mitt ansikte med smink, hehe!
Vi håller just nu på med listan och Madde hatar på all min musik, korv på henne säger jag bara!

Skriver säkert på kvällen imorgon när vi kommit till ro på hotellet :)

> Insert awesome title here <

Hallå gott folk.
Sitter nu hos Linnea på Teg och väntar på bättre tider...
Nyårs blev kaos, kom till Umeå 15.10, väntade på Azze till halv 4, då gick vi på någon pizzeria och käkade, blev hamburgare! Sedan kom Linnea och mötte mig in i stan, så åkte vi hem till henne, gjorde oss klara osv. Vid hlav 8 tror jag, åkte vi in till stan igen till Lina, där Azze var.
Väl där lyssna vi på musik och drack lite, sedan 11 gick jag och Linnea in till stan igen, väntade på Lina och Azze, men dom svara aldrig.

Vid 12 slaget stod vi på torget och kolla på raketerna, efter en stund gick vi på max, dock hade dem kassorna avstängda mellan 23.55 och 00.10, Linnea vart iaf den första som köpte en hamburgare på max 2012, och jag den andra... haha!

Var en massa jävla folk där sedan och det vart kaos, blev armbågad i käken av någon snubbe som stod och bråkade med någon annan...
Halv 2 tog vi iaf en buss från stan tillbaka till Linnea, fortfarande utan Azze.
Igår hände inte mycket, mådde bajs och ville bara sova, hehe... Vid 5 gick vi på Charlies för att jag krävde pizza till middag.. illa!
Azze komme inte igår heller och lär inte komma idag heller, who cares.

Ska ta bussen in till stan nu kl 12, för att först gå till banken, ta ut pengar och växla lite till pund, hehe
Sedan kommer Sofia vid 1 någon gång, så ska vi ta reda på vart flygbussen går ifrån, äta något sedan åka till flygplatsen kl 14 och ta flyget till Göteborg kl 15.

Vet inte när jag bloggar igen, kanske på fredag/lördag eller tidigare, beroende på om pappa har någon granne med internet som jag kan sno, hehe :)
Får även se då om Linnea lagt upp eller åtminstone laddat över bilder från nyår till datorn, så kommer det kanske ett par, annars har jag någon egobild på min kamera som dog innan vi ens satt oss på bussen in till stan i lördags...

Ha de bra!

^ HAHAHAHHAHA Gott nytt på er ;)