We will be in control

Tänkte eftersom jag inte gjorde någon sorts presentation i början av bloggen, så gör jag några listor nu...
Nog för att dom flesta säkert redan vet det mesta! 
Men jag har otroligt tråkigt så det får ni faktiskt ta och leva med :D

Jag brukar få komplimanger för
Jag tycker det är obehagligt att
Jag har samlat på
Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är
Jag har en förmåga att
Jag ångrar att jag
Jag glömmer aldrig när
Jag tror på att
I smyg brukar jag ibland
På offentliga toaletter brukar jag
I min jackficka har jag alltid
Någon/några brukar kalla mig för
Det här året kommer jag
Jag hoppas att jag en dag
Jag stör mig på människor som
Något av det sötaste jag vet är
I telefonen svarar jag
En låt som gör mig glad är
En låt som kan få mig att gråta är
Om jag är ensam hemma brukar jag
På McDonalds beställer jag oftast
Jag tycker jag är ganska duktig på att
Ibland undrar jag varför
Jag fick en "aha-upplevelse" när
Jag tycker inte om min
Det dyraste jag har köpt är
Ett köp jag ångrar är
Jag tycker om människor som
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag
Jag ser upp till
Jag saknar
Test för höstterminen
Vilken årskurs började du i?
1an
Vad heter din klass?
RL1b
Din skola?
Balder
Hur många är ni i klassen?
12
Känner du någon i klassen sen tidigare?
Ja, kände Elin och visste vilka Hannah och Emelie var

Bästa läraren?
Hm... typ Karin
Sämsta läraren?
Sara!!
Vilka ämnen läser du?
Svenska, engelska, matte, servering, näringslära, hygien och matlagning + att vi har idrott då också förståss.
Bästa ämnet?
Matlagning
Sämsta ämnet?
Svenska & engelska
Hur länge går ni om dagarna?
14.15 på måndagar och kring halv 4 alla andra
Hur tar du dig till skolan?
Buss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannakhajeh

با بالهای خودت پرواز کن

RSS 2.0