Live Love Believe

God kväll!
Sitter på golvet hos Madeleine i Skoghall, hon har nämnligen tjatat till sig att få förstöra min fina krullar med en plattång!
Hon jämför för tillfället mitt hår med en porslinsdocka, ifall ni ville veta!

Nu snart om ett tag ska vi göra en spotifylista tillsammans som vi ska lyssna på i bilden.
Vid midnatt rullar vi iväg mot Stockholm med Per som chaufför.

-------

Nu typ 4 timmar senare kom jag ihåg att jag höll på att skriva ett inlägg...
Madde har plattat mitt hår färdig, obviously, och även attakerat mitt ansikte med smink, hehe!
Vi håller just nu på med listan och Madde hatar på all min musik, korv på henne säger jag bara!


Skriver säkert på kvällen imorgon när vi kommit till ro på hotellet :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannakhajeh

با بالهای خودت پرواز کن

RSS 2.0