Im a wreck and I know it and I tend to show it every chance that I get

Long time no blogging!
Idag har det hänt massvis! Egentligen har det kanske inte det, utan bara jag som är så övertrött...
Började iallafall skoldagen med engelska, vi har grupparbeten om engelsktalande länder och jag har australien tillsammans med Paj, Malin och William. Vi har redovisning nästa vecka, tror jag... "The Travel Show." Vi ska alltså göra ett program där någon/några låtsas att de vart, i vårt fall, i Australien och så ska de bli intervjuade.. Det har gått otroligt trögt för oss fram tills idag, då vi faktiskt kom fram till vem som är vad och hela upplägget.
09.30 hade jag möte med ena klassföreståndaren och linjerektorn, kan väl inte säga att det gick dålig egentligen, ungefär som man förväntat sig. 2 veckor med full närvaro annars blir det bye bye RL1b...
På svenskan snackade vi om bra lyssnare/talare osv, fick pappersremsor med meningar som skulle bli en historia, men vi fick inte visa någon lapparna förns efter vi listat ut hela historien genom att läsa upp dom...
Idrotten.. my god. Längdskidor är inte min grej helt enkelt.. Började med att jag föll innan vi ens kom ut på spåret, sedan gick min höft av och ryggen ville bara dö, men jag överlevde! Mirakel för fan!
Sista svenska lektionen skulle vi egentligen läsa böcker, men de som glömt sina hemma fick börja skriva på ett tal vi ska hålla inför klassen nästa onsdag. Som tur var fick vi välja ämne själva så det känns bra! Tänkte ta min London-resa, när/hur, vart vi bodde, vad vi gjorde, vilka vi träffade, konserten osv, men det ville inte läraren gå med på utan tyckte jag bara skulle prata om One Direction, inte helt fel det heller. :)
Efter skolan gick jag direkt på Expert för att ta bilder till ett nytt leg eftersom mitt gått ut... Fulaste jag varit med om men vad gör det, vilken vettig människa ska se det egentligen?
Sen blev det ju uppenbarligen banken för att då fixa själva leget,
För övrigt då?
Ja, min papi, hans fru och lillebror kom hem från Iran idag, något jetlagged haha!
De kom till Teheran igår kväll, väntade på flygplatsen och tog flyget till Göteborg i morse, plus tidsskillnaden på 2 och en halv timma!
Vad har jag annars gjort nu i kväll? Har använt mig av mina enastående paint skills och trollat fram på ett ungefär hur min och Maddes gemensamma tatuering kommer se ut!
IM SO EXCITED, tyvärr tänker jag dock inte lägga upp den, inte bara för att its too stunning to be seen men också för att det ska bli en liten överraskning, hehe!
Long time no blogging!
Idag har det hänt massvis! Egentligen har det kanske inte det, utan bara jag som är övertrött...
Började iallafall skoldagen med engelska, vi har grupparbeten om engelsktalande länder och jag har australien tillsammans med Paj, Malin och William. Vi har redovisning nästa vecka, tror jag... "The Travel Show." Vi ska alltså göra ett program där någon/några låtsas att de vart, i vårt fall, i Australien och så ska de bli intervjuade.. Det har gått otroligt trögt för oss fram tills idag, då vi faktiskt kom fram till vem som är vad och hela upplägget.
09.30 hade jag möte med ena klassföreståndaren och linjerektorn, kan väl inte säga att det gick dålig egentligen, ungefär som man förväntat sig. 2 veckor med full närvaro annars blir det bye bye RL1b...
På svenskan snackade vi om bra lyssnare/talare osv, fick pappersremsor med meningar som skulle bli en historia, men vi fick inte visa någon lapparna förns efter vi listat ut hela historien genom att läsa upp dom... 

Idrotten.. My God. Längdskidor är inte min grej helt enkelt.. Började med att jag föll innan vi ens kom ut på spåret, sedan gick min höft av och ryggen ville bara dö, men jag överlevde! Mirakel för fan!
Sista svenska lektionen skulle vi egentligen läsa böcker, men de som glömt sina hemma fick börja skriva på ett tal vi ska hålla inför klassen nästa onsdag. Som tur var fick vi välja ämne själva så det känns bra! Tänkte ta min London-resa, när/hur, vart vi bodde, vad vi gjorde, vilka vi träffade, konserten osv, men det ville inte läraren gå med på utan tyckte jag bara skulle prata om One Direction, inte helt fel det heller. :)
Efter skolan gick jag direkt på Expert för att ta bilder till ett nytt leg eftersom mitt gått ut... Fulaste jag varit med om men vad gör det, vilken vettig människa ska se det egentligen?
Sen blev det ju uppenbarligen banken för att då fixa själva leget.

För övrigt då?
Ja, min papi, hans fru och min lillebror kom hem från Iran idag.
De kom till Teheran igår kväll, väntade på flygplatsen och tog flyget till Göteborg i morse, plus tidsskillnaden på 2 och en halv timma, lite trötta kanske?

Vad har jag annars gjort nu i kväll? Har använt mig av mina enastående paint skills och trollat fram på ett ungefär hur min och Maddes gemensamma tatuering kommer se ut!
IM SO EXCITED, tyvärr tänker jag dock inte lägga upp den, inte bara för att its too stunning to be seen men också för att det ska bli en liten överraskning, hehe!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannakhajeh

با بالهای خودت پرواز کن

RSS 2.0