You say that I'm messing with your head

Har vart lite halvdött såhär på bloggen sen i lördags, och ändå har folk vart inne och kollat...
Hmm, inte en jävel som har tid till att skriva en kommentar, seriöst, 2 sek?

Igår hände inte mycket intressant, hade CpSara hela dagen, tror hon blev lite arg på mig där ett tag ;) men det var ju inte riktigt mitt fel, på riktigt alltså!

Idag har vi haft Servering på skeria fram till lunch, gick till balder och käka fiskpinnar.
Sedan engelska läxförhör, tror aldrig jag skrivit så mycket på ett prov, what's up with that?!
Började matten tidigare, i en kemisal, hm..
Fick i alla fall sluta 14.40 så man han med 3 bussen hem!

Vi fick även veta på matten att vi inte har någon idrott imorgon, eftersom lärarn är sjuk.
Kändes förbannat skönt att vi slipper konditionstestet och får ha sovmorgon istället :D

Har kommit fram till att jag kanske ska rakpermanenta håret också, men vi får se hur det blir med den saken, är ju inte rik någonstans...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannakhajeh

با بالهای خودت پرواز کن

RSS 2.0