Everyone's after something

Började skoldagen med hygien på urkraft, gjorde inget vettigt.
For så vi var på Coop vid 9 för studiebesök på grönsaks- och fruktavdelningen.
Inte sådära jätteintressant om man ska vara ärlig..
Alla i klassen utom 2 st köpte minst en grej innan vi gick tillbaka till urkraft, kändes som att detta kommer sluta illa, hehe...

Hade hygien-prov och sedan skrev vi massa saker om... kolhydrater och annan skit om jag inte ens minns namnen på.
Käka lunch i brickserveringen på Skeria, tillbaka till urkraft för att fortsätta med näringsläran.
Sedan gick vi på Skeria igen för att göra mellanmål, rostad sötpotatis, rostat bröd (som inte ens var lite varma, skillsen vi har alltså!) och 2 konstiga röror som jag hade klarat mig mycket väl utan...

Sedan disk och till slut ännu mera näringslära på urkraft.

Slutade halv 4, gick då in till stan, tog ut lite pengar, fixade nytt headset eftersom min mick sluta funka..
Väntade på Sofia på busstation eftersom hon behövde pengar till bussen, tror ni inte hon kommer 2 min efter att kvart över 4an gått? Jodå, självklart.
Fick vänta på kvart i 5an istället.
När vi väl kom hem lagade sofia kycklingsallad, eller "fågel sallad" som Valter kallar det, av någon anledning..

Vad hände sen..?
Såg Takers, med bla T.I och Chris Brown, galet bra film faktiskt, tycker ni ska ta och kolla TRAILERN iaf :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannakhajeh

با بالهای خودت پرواز کن

RSS 2.0