I gotta stick to the plan

Gokväll alla kommentarsnåla jävlar!
Börja dagen med en otroligt skön sovmorgon, haha!
Matte, engelska, svenska & matte igen, blöh.

Efter skolan tog jag bussen hem, gjorde.. inte mycket vettigt innan mamma kom hem.
Hon hade vart och handlat så som vanligt fick jag packa upp och in allt där det hör hemma.

Käka middag och sedan begav jag mig mot kågeskolan för första gången på 2 och ett halvt år, borde det bli va?
Kändes otroligt konstig må jag säga, men faktiskt väldig trevligt, fastän det var som det är, att träffa massa folk från gamla klassen, eller borde jag säga förr, förr förra klassen? (a)

Var i vårt gamla klassrum först, sedan begav vi oss mot lärarrummet (DEN NI!! haha) för att dricka te, kaffe och så fick vi kaka, medans vi pratade om projektarbeten, framtidsplaner, gamla minnen och så klart så hade Anders och Biggan ett par av sina vanliga duskutioner, bland annat en om kolhydrater, haha :D

Vi ses igen nästa år på O'Learys, haha!

Synd att inte alla kunde komma, men tack för en trevlig kväll alla som kunde.



Denna låt får mig alltid att tänka på klassresan till stockholm i 9an ~





Ska ta och kolla på Beautiful Boy nu, god natt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

hannakhajeh

با بالهای خودت پرواز کن

RSS 2.0